Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 7 November 2010

Painting: buah oh buah

assalamualaikum dan salam sejahtera,
kepada anda semua moga bahagia,
di hari yg indah lagi mulia....di pertemuan ini jadikan kasih sayang..dah lupa lirik..dulu masa aku tadika de pertandingan nasyid kne nyanyi lagu nie..haha..tersenyum sorg2 teringat zaman kanak-kanak dulu...

tajuk entry kali nie buah...jgn pikir serong..aku tau semua orang otak kuning..sambil-sambil menaip tgh melayan lagu meraung-new boyz..sedih tau lagu nie..jiwang xjiwang tapi kena ngn jiwa aku...
sebenarnya,aku ditugaskan untuk melukis buah-buahan...ada epal,pisang,tembikai n betik..ini salah satu daripada assgmnt painting aku..

mse dalam kelas lect suruh buat outline dulu tapi aku dok menyembang ngn mmbe..student yg sangat degil..sumpah aku mengaku mmg slalu ponteng kelas bab xcukup tdo..pas2 balik bilik bermulalah kisahku sebagai budak art..pulun gila baq ang buat..tiap-tiap ari tdo kul 5 pagi kot..

day 1:gigih sungguh aku...berjaya siapkan buah epal walaupon xmacam epal sangat dan separuh buah betik ye.


day 2:nampak peningkatan..sori la buat keje atas katil,ruang bilik xmuat nk menampung barang-barang seni aku.


day 3:semakin gigih dan gigih dan gigih...ayat tue nk mnyatakan betapa gigihnya aku.



day  7:pas2 aku benti buat..kononnye rehat dalam 2-3 ari..dan gigih lagi..


last day:berjaya siapkan..esok nk asess mlm tue baru la pulun tacap..aku xtau la pe kena ngan aku nie,buat keje awal cmne pon still akan buat keje last minit...xtau la..huh!



check it out....zoommmmmmmm in.....






okeh...akhirnya aku berjaya siapkan artwork yg xseberapa nie..walaupon keje last minit...nnt aku cite sal artwork seterusnya..daa




Tiada ulasan: