Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 28 Januari 2011

Penantian satu penyiksaan

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia
setelah sekian lama menghilang akhirnya aku kembali menulis.
malas la nak menulis sbb takde masa n keje manyak.
arinie kan nk promote sket barangan buatan malaysia nie.

Sebenarnya kan..kan..aku bakal memiliki kenderaan itu..ohhh indahnya dunia :)
ade sebab nape mak aku belikan untuk aku.Firstly,sem dpn aku dok luar,jd senang kalo ade transport.
Kedua,sebab aku pompuan,parents isau la kalo jadi pape kan.Ketiga,aku budak art jadi barang manyak,takkan lah nak angkut manyak-manyak barang nek bas.Itulah sebabnya.
Dalam video tu kaler rock blue,tapi aku suka cafe latte...cantikk..jatuh cinta padanya <3




gambar sumber dari google

Cantik kan?kan? Tak sbar rasanya..terima kasih mak..syg mak sangat3

P/S: kepada sahabat-sahabat di UiTM Perak,kalo de masa aku g melawat korg..rindu sangat-sangat..tapi bkn sem nie la..sem depan okeh ;)


Tiada ulasan: