Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 30 Mei 2011

Masakan: Poppy seed Cupcakes

Assalamualaikum w.b.t dan Salam 1 Malaysia
aktiviti arinie adalah membuat cupcakes yang comel-comel
mengidam nak makan cupcake buatan sendiri,terpaksalah buat
masa buat memang seronok,paling tak seronok masa nak cuci peralatan
tapi,apa-apa pon..gumbira dengan hasil tangan sendiri
arinie juga nak kongsi cara-cara membuat cupcake yang comel nie.

1.sedikan bahan,bahan-bahan asas sahaja | 2.putar adunan sampai sebati |
3.masukkan inti ditengah-tengah | 4.siap dibakar ^ ^

hasilnya selepas dihias:

cream,choclate n strawberry...yummy

zoom in!!!!!


Beginilah rupa cupcake aku yang tak seberapa nie..memasak nie sekadar hobi,
alhamdullilah,walaupon anak perempuan sorang dalam family tetapi keperempuan tu tak ilang.


4 ulasan:

Rtp Farra Arisha berkata...

cupcake tuu comell, surelyy taste dia pun mantabbb jugakkk!

eykin murnie berkata...

thanks...sedapp..haha

ARJUNA.Inc berkata...

huhu..arini kan..kak blog je..bnyak org pose psal kek n kuih la..macaroni la...nyum2~~..ade tuk arjuna x?haha

eykin murnie berkata...

ha ah..pmpn skrg dah pndai masak..hehe
untuk awk xde.. :)