Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 8 Mei 2011

Terima Kasih Cinta

Assalamualaikum w.b.t dan Salam 1 Malaysia
pada 7/5/2011 (sabtu) adalah hari yang paling gembira dalam hidupku
semua ini tidak dirancang,cuma idea spontan
ini adalah kenangan terindah sepanjang perhubungan
saya bersyukur dengan apa yang dianugerahkan kepadaku
mungkin diriku ini tidak sesempurna kamu...tetapi,kamu telah menyempurnakan hidupku
oleh itu,saya meraikan perhubungan kita sepanjang tempoh ini.
saya masih belajar dan belum bekerja,
keraian ini diraikan secara kecil-kecilan,selagi saya mampu,
maaf jika diriku serba kekurangan...saya gembira memiliki kamu ^ ^


saya gembira bila awak gembira..semoga hubungan kita berkekalan...amin~

3 ulasan:

ain dzaya berkata...

waa...sweetnye...student fine art gak ke bf tu...cam kenal je..hihi

~Princess Nasuha~ berkata...

7 may mmg ari bhgia,..sy pon sama,... suprise yg tak d jangka,.. =)

eykin murnie berkata...

xlah..sy je student fine art...bf x