Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 26 Jun 2011

Momo domokun

Assalamualaikum w.b.t dan Salam 1 Malaysia
arinie happy sangat sebab dapat siapkan beg baru untuk sugar glider aku
ceritanya bermula begini,aku nie langsung tak pandai bab jahit-jahit nie
so,aku design la beg then emailkan kat membe aku balqis
dia sangat pandai menjahit...dia pandai gile buat patung comel-comel
cuba pegi usha-usha blog dia..harga pon berpatutan

comel tak?? design taknak kalah..jahit tak tau

pastu,tak jadi tempah kat kisz sebab kesian pulak kat dia
sebab dia takde bahan buat beg.,,lagipon dia banyak tempahan patung untuk disiapakan
kebetulan arinie mak ajak g kedai barang-barang jahit 
aku apa lagi,mengambil kesempatan dan menggunakan dengan sebaik-baiknya
ingat baru nak tunggu seseorang buatkan,tapi dah excited sangat
buatlah sendiri..malangnya mesin jahit kat umah rosak
terpaksa daku korbankan tangan ini untuk menjahit..manual okeh!!
walaupon asas menjahit zero n KO!!
first time cuba jahit nie....sonok..sonok..jakun

ini adalah bahan-bahan untuk membuat sugar glider pouch:

semua bahan nie aku beli dengan harga RM 17.90
berbaloi-baloi...boleh hasilkan 3-4 beg dengan bahan yang aku ada nie.

hasilnya selepas siap:

comel tak??? tak sangka jadi jugak..terharuuuuuu
part mulut n kedudukan gigi salah...abaikan

momo ricik pon suka dengan beg barunya ^ ^

ini adalah koleksi beg momo..ada 3 tu...sonok la momo pasnie,
susunan mengikut turutan yang mana dibeli terlebih dahulu.

lepas buat beg momo..rasa sonok pulak
jadi ketagih nak menjahit...haha
pastu,aku mengambil keputusan untuk buat pencil case pulak..

tadaaaa!!!!

comel takkk??? suka...suka...suka

ini bukan domokun tapi "momo domokun kun"...kah3
rasa klaka lak nama tue ^ ^
*beg domokun yang besar tu aku beli okeh!!

sonok sangat bila dah siap,walaupon percubaan pertama..tetapi hasilnya memuaskan hati
nama sugar glider pouch n pencil case terbaru nie "momo domokun kun"...hehe


5 ulasan:

apik berkata...

amboiii...nak jugak satu tuk memey
:p

eykin murnie berkata...

hehe..boleh syg :)

Nur Amalina Razali berkata...

comeynyeee..tadi baru lepas main dgn sugar glider cousin..geramm!hee. nak jugak momo domokun kun ;p

eykin murnie berkata...

haha..comelkn..ssje buat pouch tu..

Tanpa Nama berkata...

Kain pouch tu kuna kain jnis apa?