Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 23 Julai 2011

yo..yo..yoville!!

Assalamualaikum w.b.t
entry kali nie nak cite sal games yang best dalam fb
aku paling suka main games Yoville
sebab games nie kita create orang then hias-hias rumah
memang best la..kena dengan jiwa seorang perempuan nie.
ada banyak lagi games yang sama dengan yoville nie
contohnya: petville,cityville,farmville dll


Apa yang best tentang games nie:
kita boleh berfesyen,hias rumah,shopping barang-barang,bekerja,memancing,
chatting,tukar-tukar barang,berkenalan dengan orang,lumba kereta,membela binatang,
membelli rumah,mencipata barang dll.
kehidupan seperti orang biasa cuma berbentuk kartun sahaja.

ini adalah aparment lama aku..kah3 tak cantik langsung deco umah..
tapi...tapi...aku ada 2 buah rumah tau.


kita boleh melawat rumah kawan yoville yang lain untuk mendapatkan duit/hadiah
cantik kan hiasan rumah dia nie..ala-ala beach gitu...kreatif


kita boleh membeli-belah pakaian mahupon membeli binatang peliharaan.



kita bako!!! bako!!! mogok


boleh menghias diri..pakai baju,kasut,boleh ubah style rambut dan macam-macam lagi

comel kan orang aku..rambut blonde

ini adalah rumah baru..ada duit sikit beli rumah 
kali nie beli rumah teres baru sonok nak hias cantik-cantik..auwww

halaman rumah..de meja,pokok bunga,skuter n basikal antik

deco dalam rumah..suka sangat-sangat-sangat
kombinasi kayu dengan warna putih,hitam,hijau dan merah.

bilik tidur ala-ala barbie gitu..pink habesss lah...comel ^ ^

itu saja kot nak cerita sal games nie..lupa lak nama orang aku tu
mj simpson..tak leh blah!!


6 ulasan:

Jenna Cindy berkata...

ala2 comelnye....cam the sims kew?

Jenna Cindy berkata...

ala2 comelnye...cam, the sims kew nih :)

Jenna Cindy berkata...

ala2 comelnye...cam, the sims kew nih :)

eykin murnie berkata...

ha ah...cm sim

Jenna Cindy berkata...

eh mmg 100 r aku send...aku pown x pasan...ahahaha

Jenna Cindy berkata...

eh mmg byk la aku send....aku pown x pasan...ahaha :)