Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 27 Mei 2011

Ukiran plaster

Assalamualaikum w.b.t dan Salam 1 malaysia
sekarang nie aku tengah cuti 4 bulan,bayangkan lama tu
dah cuti lama,takkan nak buang masa kat umah je kan
oleh itu,aku bekerja...kalo orang dengar keje aku nie cam senang je
sebab buat keje kat umah,dah siap hantar..mudah kan
tak payah tiap-tiap ari kerja dari kul 9 pg- 5 ptg
berbekalkan bakat semulajadi yang ada pada diri nie
aku bekerja sebagai..sebagai..tak tau nak cakap...designer kot
tengok lah sendiri.

inilah kerja aku,mengukir..ukiran nie sebagai real design,untuk dijadikan acuan.
dah siap acuan,bole lah hasilkan produk dengan jumlah yang banyak.

dah siap beginilah rupanya..tapi,yang nie belum dilicinkan lagi.
sepatutnya ini saja kerja aku,tetapi
aritu bos suruh warnakan skali sebagai contoh untuk dibentangkan.

semak kan aku buat kerja,inilah hasilnya selepas diwarnakan.

inilah hasilnya:


kerja aku senang je,buat design n model..siap g antar kat bos.
dalam masa seminggu aku kena hasilkan 2 design berbeza.
aku gembira dengan kerja aku sekarang.
sekurang-kurangnya sepanjang cuti sem nie,dapatlah aku mencari duit poket
untuk belanja diri sendiri :)