Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 29 Januari 2012

Idaman kalbu

Assalamualaikum w.b.t dan selamat berhujung minggu
nak tau tak,aku nak sangat memiliki camera sendiri..tak kisah lah murah or mahal,
yang penting boleh snap gambar,amik video n beli pakai duit sendiri bukan duit mencuri..hehe
aku nak ada camera juz untuk snap gambar kenangan,kalo nak beli yang mahal-mahal..aku tak mampu,
melainkan bidang fotografi sebagai kerjaya aku lain lah,itu perlulah beli camera yang kualiti 
untuk mendapatkan hasil kerja yang berkualiti.

aku dah survey n berkenan dengan 1 camera nie..cute n harga berpatutan.
walaupon ia compact camera tapi berbaloi untuk memilikinya,
dah nekad nak camera nie jugakkksss..

tadaaaaa!!!!



google images

cantik takk?? merah itu mengancam...tertawan dengan camera Nikon Coolpix L120 nie.
tak mahal,tak murah RM 800++ only..rupa cam dslr rite??
sebenarnya ia adalah compact camera.

Nikon Coolpix L120 Review



Nikon Coolpix L120 - Video Test (HD)



Nikon L120 Photography




Hasil yang diberikan oleh camera nie bertepatan lah dengan harga dia,
ok what!! gambar cantik,video pon cantik jugak..nampak kan,masih jelas ..
tak sabar rasanya...hoyeh..hoyeh...hoyeh.....


2 ulasan:

Tengku Puteri berkata...

macam rupa slr canon EOS...sy ingat Canon EOS tadi...sy pun nak jugak la....heeee...nawaitu nk beli camera baru..

eykin murnie berkata...

ha ah...sebenarnya banyak lagi yang nikon kuarkan..beli2 jgn xbeli.