Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 2 September 2012

Raya 2012


Assalamualikum w.b.t

Raya tahun nie tidak semeriah raya pada tahun sebelumnya.
yang pasti seronok lah jugak sebab dapat beraya dengan family,sanak-saudara
kawan-kawan sekolah semuanya..
yang tak seronoknya bila dah tak dapat duit raya..huhu
dah tua agaknya,orang pon dah xkasi duit raya.
yang sedihnya lagi,baju raya tahun nie 2 pasang tak siap..
terpaksa pakai apa yang ada sahaja..gila sadis..huhu

entry pasal raya nie agak serabut tapi saya dah kemaskini..apa yang ada sekarang sudah dikemaskini.
orang nak update sal raya,saya jugak nak kan sebab tu jadi cmnie..serabut tengok.
dengan gambar merata-rata saya letak...it's ok murnie,
semuanya udah dibereskan.

Raya tahun nie kan takda baju raya..so,saya pakai baju lace yang dibuat untuk kenduri bulan 3 aritu.
still cantik..cewahh...jaga hati sendiri yang sudah terluka ini.
kita mulakan di rumah terlebih dahulu.


masuk-masuk ja pintu rumah saya terus jumpa nie..kawasan ruang untuk hidang makanan.
kampung sangat rumah saya tau..tapi saya sukewww


Ini adalah ruang tamu utama..orang yang datang akan duduk disini dahulu.
tapi bagi yang dah biasa terus duduk di dapur sebab boleh tengok tv.


Ruang tamu kedua..sambungan dari ruang tamu pertama.
rumah saya nie pelik sikit sebab ada tinggi rendah..tangga sana sini.


ruang dapur/ dining room.
selalunya lepas makan n rasa malas-malas terus duduk di kerusi urut n urut badan.
sedap kena urut sambil tengok tv.

Pada pagi raya,sebelum pergi solat sunat Aidilfitri,
wajib bersalam-salaman dan minta maaf sesama ahli keluarga dirumah.
momen-momen sedih berlaku..sob..sob

Dah bersalaman semua..baru boleh pegi solat raya dengan hati kosong dan tenang.
setiap tahun ayah akan bertakbir raya di masjid..sedap suara ayah.

Lepas selesai solat tolong mak didapur.
Juadah raya kali nie Nasi beriani ,ayam masak merah,rendang,ketupat n pelbagai jenis kuih dan biskut.
Banyak buat biskut raya tahun nie sebab bulan puasa fully berada di rumah.

Bermulalah episod meronggeng bersama teman.Raya / 1st & 2nd :
kawan-kawan dahulu,kini dan selamanya

zawani n pikah

ain n atin

*tuan rumah

Kami GG atau Geng Gelak

After beraya rumah saya,ktorg pergi Sungai Petani.
Beraya rumah kawan lama yang lama gilaa tak jumpa..
last jumpa masa form 3..sebab dia kena pindah g Kedah.Lagipon mak dia sakit.
Disamping beraya,melawat keluarga dia juga.


zawani,murni,pikah,ain,atin n yanie.
Kawan saya semuanya manis-manis n cantik-cantik :)

hanim (adik yanie) n yanie..comelsss gilosss diorg nie

aku dan dia

3rd day of Raya:

Pergi beraya rumah Tok ayah n Maktok.
Pakai pakaian yang ada..mix n match...mesti perasan something..hehe

ayunya saya...lalalallalalla

trademark "silauu"

Ayah dan emak tersayang :)

Itu saja cerita raya saya tahun ini.
Selamat Hari Raya Aidilfitri,maaf zahir & batin :)

Tiada ulasan: