Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 26 Oktober 2012

Cerita kami: Anak buah

Assalamualaikum w.b.t
Selamat Hari Raya Aidiladha semua :)

sebenarnya ada sesuatu nak cita nie,
Saya ada anak sedara yang comel,nama dia Farah Hani,nama manja pa'ah atau parah
umur dia sama dengan adik saya,baru 18 tahun.
kami nie memang rapat dari kecik,makan sama,tido sama,mandi sama,main sama..semua lah sama
kena marah pon sama-sama..sah-sah saya kena lebih sebab saya lagi tua kan.
memang dari kecik saya nie takda kawan kat kampung nie,
sebab budak-budak lain sekolah kat lain,saya pulak kena ikut g sekolah yang mak mengajar,
farah nie lah satu-satunya kawan yang ada masa tu,then,lepas dia abis sekolah darjah 6,
dia bersekolah menengah sekali dengan saya.
farah nie pandai banyak dari kita,comel pon comel..memang hot stuff kat sekolah dulu..
untunglahhhhh..hahahaha
kami ada persamaan dari segi fizikal..sama-sama tinggi n sama-sama kurusss.
tinggi kami 163cm (5 kaki 3 inci)..yang pasti tak berat.

sebab lama tak jumpa..setahun 2 kali kot jumpa,
masing-masing sibuk belajar,saya nie jauh nuhh di shah alam,dia still kat penang.
tadi jumpa kejap n ajak dia ikut beraya sekali.

 inilah dia..comei kan..dulu kalo jalan dengan dia mesti orang cakap kembar lah,adik beradik lah..
muka tak sama,dia bulat,saya panjang...myb sebab putih kott..

 nama pon perempuan mesti amik gambar snap niri kan..

candid pic :) 

 farah n makngah murni :)


sebenarnya baju nie baju raya puasa,tapi tak sempat siap..so,pakai raya haji
vogue sangat raya qurban pakai baju nie.
disebabkan pakai tudung dah tak nampak bunga nie..
saya buat sendiri n jahit sendiri bunga tuh.

b/g: kampung halamanku yang ku cintai.

2 ulasan:

zarifahmr berkata...

awak makin cantik ! :)

eykin murnie berkata...

thanks..myb makeup sbb tu nmpk berseri-seri..haha