Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 21 November 2012

Nak CANTIK: Mary Kay

Assalamualaikum w.b.t
semua orang nak cantik termasuklah saya..hehe
so,saya pergilah ke kelas Mary Kay, kelas tu memperkenalkan barang-barang Mary Kay.
sebelum nie saya dah dengar tentang produk nie tapi tak pernah cuba.
lagipon barang-barang Mary Kay agak mahal bagi saya sebagai seorang pelajar.
saya ke kelas Mary Kay nie dengan hanya RM 20 sahaja.
Sajalah nak mencuba...In Sha Allah nanti nak jadi ahli.
murah je dalam RM180 dan dapat macam-macam disamping tu bole promote dekat kawan-kawan,
dapat jugak pulangan nanti.

first sekali,guna produk untuk tangan..scrub tangan berbau peach.
memang best n rasa tangan segar sangat.
pastu rawatan muka,pakai mask untuk muka dan scrub untuk bibir.
then,pakai barang makeup Mary Kay..mineral makeup..baik untuk kulit

masa nie k.tira tengah ajar day makeup & night makeup

barang kosmetik Mary Kay 


konon pandai..makeup sendiri

lepas makeup makan nasi lemak dulu

overall, enjoy sangat pegi kelas nie sebab dapat kenalan baru,dapat tau produk baru
n dengan Mary Kay nie kita bole bina kerjaya..itu yang ku mahu..hehe



Tiada ulasan: