Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 6 Februari 2012

Bonding time with family

Assalamualaikum w.b.t 
Petang tadi pegi rumah maktok n tokayah sebab nak bawak diorg makan,
lama tak makan sama-sama camnie,skali skala ja dapat kumpul bersama.
yelah tiap kali aku ada umah,abang aku takda..bergilir-gilir dok umah sebab cuti masing-masing tak sama.
tadi g makan dekat bertam,Kepala Batas...Aida cafe tak salah..entah lahh..
ingat Aida ja depan..belakang-belakang tu dah tak ingat...makanan kat situ amat memuaskan hati.
sedap,service bagus,harga mahal sikit daripada kedai biasa,tapi berbaloi lah..kalo daripada 5 bintang,kasi 4 lah..

Big boss n emak

maktok n tokayah

awang atir

nasi goreng ikan masin....atir punya

nasi goreng ayam..tokayah punya

nasi goreng paprik...ayah punya

nasi goreng ayam kunyit...maktok punya

mix grill....aku punyaa

fish n chip...emak punya

Alhamdulillah,happy tengok maktok n tokayah makan,nampak sihat lagi diorg nie,
walaupon hakikatnya sebaliknya.....biasalah tu dah jadi warga emas..cucu dah banyak...
akhir kata,semua makanan kat sini sedap-sedap belaka..tak rugi makan sini tauu..