Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 14 Februari 2012

DIY: Goldfish origami

Assalamualaikum w.b.t
aktiviti dikala bosan ialah bersiar-siar di youtube,
tengok vid menarik,cerita menarik...tup..tup terjumpa origami ikan yang super duper cute nie,
terus g cari kertas n follow step by step macam yang diajar dalam vid tu,
mula-mula confuse,pastu rewind,confuse,rewind,confuse,rewind sampai lah tercipta idea sendiri,
so,origami ikan aku inspired by Davor Vinko.
yeahhh...Goldfish origami by Eykin Murnie...wink...wink ^ ^


fish origami yang damn cute !! love it

Inilah yang dikatakan belajar daripada kesilapan.sila jangan gelak ye...ini percubaan kali pertama.
nak buat ekor tak tau..sumpah tak tau camne,sebab tak paham dalam vid tu ajar,
so,aku main hentam buat ekor,secara automatik ikan aku jadi ikan emas...hehe
tak pasal-pasal jadi rekaan aku sendiri...happy ^ ^

comel tak??

pandangan separa sisi

pandangan belakang

ikan emas lompat-lompat

banyak step buat nie..aku pon dah lupa sebenarnya...harus gigih buat nie..
imej sebenar ikan emas..hampir serupa kan...boleh laaaa