Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 1 Jun 2012

Stress

Assalamualaikum w.b.t
minggu nie bole dikatakan sangat sangat letih 
pastu macam-macam masalah datang,
banyak sangat esemen perlu disiapkan dalam masa yang singkat nie,
walaupon diberikan cuti 9 hari tapi dapat duduk rumah sekejap ja,
selebihnya di studio untuk siapkan kerja.

arinie tak tau lah kenapa..langsung takda semangat nak siapkan kerja,
padahal baru 20% siap...hurmmmmm
tinggal lagi 3 hari..Ya Allahhh...macam mana nak siapkan nie????
rasa terganggu sangat dalam keadaan camnie.
langsung..aku ulang langsung takda semangat walaupon sedikit
ikut kata hati,mau saja redho,apa nak jadi..jadi lahhhhh
dah tak kisah n taknak amik tauuu

tapi aku masih pikir panjang
ini untuk masa depan aku jugak,
aku tak boleh buat camnie tapi..tapiiiiiiii
arghhhhhhh tolonglah otak...jangan pikir semua tu..tolonglahhhh
itu sebahagian dari dugaan dan penambah perasa
anggap ja orang sekeliling tak wujud buat masa sekarang..
MURNI..tolong lah sedar..tolong sedar...

Ya Allah,tak pernah rasa tekanan perasaan camnie,
kesannya bukan saja fizikal tetapi hati jugak tersiksa,
muka jangan cakap lah,banyak sangat jerawat nie,
sangat aktif naik bak cendawan tumbuh selepas hujan.
huhuhuhuhu....


MURNI....tarik nafas panjang-panjang dan cuba untuk bertenang...