Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 12 Januari 2013

Special effects makeup by Eykin Murnie


Assalamualaikum w.b.t
Yeaayyyyy!!! sekarang dah ada di kampung halaman tercinta
dok rumah barulah tergedik-gedik nak update belog bagai sebab internet lajuuu.
Entry kali nie berkenaan dengan kerja sambilan saya sebagai seorang student,
cari duit poket sikit disamping timba pengalaman. ye dokkk!!
saya memang suka makeup,even kat muka sendiri conteng macam-macam sampai dah tak nampak muka sebenar..tapi untuk kerja saya nie,saya makeup 'special effects' bukan makeup cantik-cantik bak diva.

Ini adalah hasil kerja saya,dari yang terbaru sampai yang lama.

SKULL MAKEUP/2012

me as makeup artist..muka dah berminyak sebab makeup lama sangat...2-3 jam jugaklah

 Photog: Adam Mohamad

MAKEUP ULAR/2012


Photog: Adam Mohamad


SCARY MAKEUP/2012





PENAGIH DADAH/2012

Photog Shaliza


HAND MAKEUP/2012



Thanks kepada korang yang mintak saya makeupkan terutamanya budak-budak UiTM n Unisel.Terima kasih banyak-banyak..ini saja makeup untuk tahun 2012.....kita nantikan pulak 2013..hehe

sebarang pertanyaan sila ke fb  eykinmurnie


Tiada ulasan: