Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 3 September 2013

Hobi: Gila beg!!


Assalamualaikum w.b.t
Yeayyyy...kembali lagi dengan entry yang biasa-biasa..hehe
so today, nak cerita sikit tentang tabiat yang sukar dibuang,maybe sejak azali dilahirkan sebegini.
Nak cakap hobi bukan hobi lah, memang sangat-sangat suka membeli beg or handbag,
then kalo rasa selesa salah satu, asyik ulang-ulang pakai handbag tu je.
yang lain bole simpan dan buat pekasam.

Kadang-kadang sampai mak marah beli itu beli ini tapi tak pakai,
dalam marah-marah bole kasi hadiah handbag lagi, kang dah bertambah-tambah.
tapi saya okeh je...suka sangatttttt

Dalam banyak-banyak beg nie, tak tau lah kenapa mata saya suka sangat pilih color yg dull,
warna coklat ( bak kata mak taste orang tua)..ehh orang tua sekarang layan color block je tau.
jangan main-main.

Maybe saya jenis tak minat color yang menonjol kot..tapi memang pon.
So,kesimpulannya saya suka warna nature..ala-ala tanah,ranting,pokok semua ada.
Paling saya minat animals skin print..bukan original animals skin ya. 
leopard n snake skin memang fevret..aritu beg banyak makin lama makin kurang.
Banyak beg yang hilang tanpa khabar...sebab banyak sangat tak sempat nak check satu persatu.
Kadang-kadang teringat cari memang dah tak jumpa dah..sob..sob..sob
Ada jugak yang rosak terus saya buang..sayang memang la sayang tapi dah menggelupas.

Sebelum...

merah n hijau bukan beg saya*

Ini yang ada sekarang :) :) dah beranak sikit





Bole nampak kan rona coklat lebih menonjol daripada yang lain.
Sekarang tengah ada masalah berat nie sebab berkenan dengan beg furla pulak..adoyaiiiii

berkenan sangat yang ini..plssss come to mama

cantik kan...sakitnya hati ini kalo tak dapat..huhu

Kemudian, saya suka sangat isi barang dalam handbag sampai berat..
kalo bole nak bawak 2,3 purse sekaligus.

 barang yang wajib dibawa purse 2 daripada 4, shades salah satu,
note book wajib.kunci wajib, tisu dan ubat titik mata sangat wajib.

Inilah yang dinamakan perempuan....sukakan kecantikan, sukakan barang-barang.
Agaknya lepas kawen suami nak belanja handbag tak..hehe

Opssss...terbeli..maafkan saya

okeh,ini saja untuk arinie..tata


1 ulasan:

zarifahmr berkata...

hahh sama lah kita murni. tapi kite selalu pendamkan rasa bila tengok handbag lawa. sebab tau nanti beli bukan pakai semua sobbs