Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 5 April 2014

Save The Date 02022014


Assalamualaikum w.b.t
Alhamdulillah syukur ke hadrat illahi saya masih bernafas di muka bumi ini,
walaupon belom ada berita gembira tapi hidup saya bahagia disamping suami tercinta.
Arinie ada sedikit masa untuk saya menyambung entry terbaru..hoyehhh
hehe..cek nak habaq mai yang cek dah dapat semua gambaq dari photog sebab tulah laju ja nak update entry terbaru nie haaa.

Okeh..kembali serius..Majlis akad nikah saya dan kenduri diadakan pada hari yang sama iaitu 
2 februari 2014.
Bagun seawal 5 pagi bersiap sedia sorang-sorang memang perasaan bercampur baur,
sms sepupu ajak temankan...lega sikit
Then, start makeup, masa nak pakai baju serba tak kena, pakai cmnie tak kena, ubah gaya..pon tak kena.
paling susah part nak pilih tudung, nak pakai shawl atau tudung awning.
lastly saya pilih tudung awning dan veil jadikan shawl untuk lilit kepala.
simple ja pernikahan saya.takda pelamin juz buat di masjid  kampung.
Makeup pon sendiri sebab nak jimat..lagipon kenduri di dewan dah tempah mua makeupkan.

Free gift daripada AtuZ Wedding House


Berdebar..perjalanan ke Masjid..driver abang gua

Bermulalah kehidupan baru

muka nampak ja tenang

simple dan sopan kan..cehhh

Bunga tangan D.I.Y

senyum sinis orang kata..hehe belajar dari Tyra Bank, senyum menggunakan mata...kah3

dup..dap..dup..dap

my handsome hubby

2x lafaz sebab ayah tersasul, sebut 2 ringgit mas kawen,padahal 2 ribu..haha
pengantin sekali lafaz sahaja.

Aminnn

fuhhh lega..Alhamdulillah

kasi zoom sikit muka syok niri nie

sign 3 keping borang

Terima kasih abang terima saya sebagai isteri

sarung cincin lelaki


Pakaikan rantai tangan.

Mas kahwin

emak ayah tercinta

emak dan ayah mertua tercinta

kawan-kawan suami yang rapat..sanggup datang jauh-jauh

Sah bergelar suami isteri...pelik senyum nampak gigi


Alhamdulillah...majlis pernikahan semua berjalan lancar seperti yang dirancang..cuma tok kadi datang lewat setengah jam membuatkan saya bertambah gementar..jadi ke tak jadi nie...hehe
Apa-apapon kami telah disatukan sebagai pasangan suami dan isteri.

Terima kasih Ya Allah memberi aku jodoh yang awal dan mendapat suami yang sangat baik dan memahami begitu juga ayah dan emak mertua yang sangat baik dan penyayang.
Aminnn


Tiada ulasan: