Perkahwinan

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 6 Jun 2014

Graduation day: Tahniah buat diriku


Assalamualaikum w.b.t
Tahniah kepada diri sendiri kerana telah berjaya menamatkan pengajian
yang tertunda satu sem..ahakkk
Tak bersyukur betul lah...Alhamdulillah berjaya juga saya menghabiskan degree
yang penuh dengan cabaran ini.
Tak tau nak cerita macam mana sepanjang bergelar pelajar degree nie.
Bermacam-macam ujian menimpa, tetapi kuharungi jua dengan tabah berserta air mata.

Semua serba tak kena jadinya bila melangkah ke degree.
Masing-masing nak tunjuk belang..huhu
Student kaki kipas, lecturer pilih kasih..macam-macam.
Terima kasih Ya Allah kerana jauhkan aku dari menjadi sebahagian daripada mereka.

So, kita cerita benda baik-baik jelah.
Yeahhhhh 14/5/2014 adalah tarikh keramat, konvokesyen UiTM ke 80,
Sidang 6 jam 8.30 pagi.
Saya blur waktu tu sebab grad dengan junior, so ramai yang tak kenal.
Tapi buat-buat ramah dengan diorg, terus bole masuk dengan diorg siap borak 
macam dah kenal bertahun-tahun.
Walaupon diorg junior tapi saya tetap lagi muda sebab saya fastrack student...hehe

Itulah yang dikatakan rezeki masing-masing.
Walaupon tak tercapai akal pon nak dapat first class sebab saya tahu kemampuan saya,
Walaupon saya repeat satu subject still dapat second class upper.
Kebanyakkan student yang repeat selalunya second class lower n third class.
tak baik betul bandingkan orang..keh3


Nak jadi cerita, esoknya nak convo kasut takda..malam tu jugak g cari dekat Plaza Shah Alam.
Esoknya pulak, aduh sakit mata pulak, terpaksa jadi 'betty"..huhu

Sebelum masuk dewan:

Luar dan dalam jubah..malas pakai baju kurung.

Top to toe brown color..mak-mak sangat minat warna tanah.


Terima kasih mak ayah sudi datang jauh-jauh.
Walaupon dah bersuami, mak ayah wajib datang tau..hehe
Paling best..titew grad suami temankan..kau hado.


Setelah selesai semuanya:

Suami tercinta dan emak ayah tersayang

Abang encemmm...auwww

Bergambar dekat sini ja sebab padang basah banyak lopak air.


Terima kasih pp dan abu yang banyak menolong..siap jadi photographer lagi.
Kawan suami saya semuanya baik-baik belaka..untungnyaaaa

Selesai majlis, berpisah dengan emak ayah..huhu
Mak ayah ke KL ada kursus..ktorg pulak balik ke Kuantan.
Tapi sebelum balik kuantan, gedik bergambar dalam homestay..haha
konon-konon studio lah.






1 ulasan:

RieNa berkata...

congrats murni!

smoga cemerlang dunia akhirat. amin